در ابتدای مراسم ماموستا ملا غفور مصونی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.سپس آقای عبدالله کریمی ریاست محترم سازمان تعاونی روستایی ضمن عرض خیر مقدم به حضار در خصوص نحوه تکمیل و بهره برداری از جایگاه توضیحاتی ارائه داد.
کریمی در ادامه یادآور شد طرح مذکور آذر ماه ۹4 در هفته بسیج کلنگزنی شد و با تلاش همه جانبه همکاران شبکه از جمله کارشناسان و کارکنان اداری و هیئت مدیره و مدیرعامل و پرسنل شرکت تعاونی روستایی صاحب و همکاری و هماهنگی دستگاههای خدماتی، در کمتر از یک سال و در هفته بسیج به بهرهبرداری رسید.
در ادامه علی اکبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان و تبریک هفته بسیج از زحمات کارکنان اداره تعاون روستایی سقز ادارات خدمات رسان، اعضا و پرسنل شرکت تعاونی صاحب تقدیر کردند.
وی با اشاره به این موضوع که در محور شهرستان سقز به سنندج تا کیلومتر۵۳ و نزدیکی شهرستان دیواندره جایگاهی برای سوختگیری وجود ندارد احداث و بهرهبرداری پروژه مذکور را بسیار با اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد انشالله در آینده شاهد راه اندازی بخش سوخت گیری CNG در این جایگاه باشیم.
در ادامه بعد از پذیرایی از مهمانان، جایگاه بصورت رسمی توسط فرماندار سقز و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین شهرستان سقز و شهر صاحب افتتاح گردید و اولین خودرو در جایگاه سوخت گیری نمود.
لازم به ذکر است طرح مذکور با صرف هزینه یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در طول یکسال راه اندازی شد.




